Rühmatreeningud

Zumba

latiino tantsudest ja rütmidest inspireeritud tantsuline rühmatreening. Treeningul kasutatakse kiireid ja aeglaseid rütme viisil, mis on tõhus segu nii kardio – kui lihastoonuse tõstmise treeningust. Zumba on lõbus pidu, mida naudivad nii kogenud tantsijad ja treenijad kui ka päris algajad ja ka need, kes pole varem leidnud endas julgust rühmatreeningusse tulla. Zumba® sobib kõigile – nii tantsijatele kui ka tantsuga vähem kokku puutunud inimestele. Zumba® on lõbus! See on „varjatud treening“, mis on nii nauditav ja lõbus, et sa ei saa arugi, et tegelikult teed sa kõvasti trenni. Lõpuks ometi on see üks treening, kuhu sa tahad iga kord minna ja sa tunned ennast suurepäraselt. Zumba® on tõhus! See on kardiotreening, mille käigus treenitakse ka vastupidavust ja erinevaid lihasgruppe ja sa saavutad iga oma valitud eesmärgi. Ühe treeningu käigus võid sa põletada kuni 700 kcal!

 

Jõulised ja Intensiivsed tunnid

 

Hot Iron

on jõu- ja vastupidavusharjutustest koosnev treening, kus ühte kava tehakse treeneri juhendamisel 2-3. kuuliste tsüklitena. Kasutades kangi ja vahetatavaid raskusi sooritatakse tõhusaid jõuharjutusi – kükid, väljaasted , rinnalt surumine, jõu – ja seljatõmme, kõhulihaste harjutused, kätekõverdused jne, ilma sammukombinatsioonideta. (Kangi kaal 2,5 kg, raskused : 1,25 kg, 2,5 kg ja 5 kg, valik vastavalt treenitusele kuni 20-kg). Suuri muskleid siit ei saa, küll aga trimmis lihased! See treeningviis ei koorma liigselt liigeseid, vaid keskendub vastupidavus-jõuharjutustele ja pakub vaheldust ka jõusaalitreeningutele. Sobib nii algajatele, edasijõudnutele, naistele ja meestele.

– (vaata näidisvideot)!!!!

 

StepFatburn

on lihtne ja mõnus rasvapõletustenn, mis sobib nii algajatele kui ka kaalulangetajatele. Rahuliku tempoga treeningus on pidev liikumine keskmise pulsisagedusega, kus aeroobne ja jõuline treening toimuvad vaheldumisi. Treeningu käigus kasutatakse spetsiaalset step-pinki, millel õpitakse step-aeroobika põhisamme ja moodustatakse neist lihtsamaid sammukombinatsioone. Stepi kombinatsioonid on lihtsad, korduste arv suur ja seetõttu sobib kõigile trenni- ja stepihuvilistele.Tunnis tehakse peale põhiosa lõppu ka jõuharjutusi erivevatele lihasgruppidele.Tund lõppeb venitusharjutustega.

 

FunksionaalBody

Funktsionaalne treening on kiirelt leviv uus trend, mis erineb harjumuspärasest lihastreeningust mitmekülgsuse poolest ja paneb proovile nii keha kui ka vaimu. Treeningus koormatakse üheaegselt nii suuri kui ka väikseid lihasrühmi, kombineerides tavapärastest lihastreeningutest tuttavaid harjutusi. Koormuse saamiseks kasutatakse erinevaid treeningvahendeid, nagu näiteks stepi pink, kummilindid, hantlid jne. Tule ja treeni tõhusalt ja meeleolukalt!

 

TBW – Ringtreening

On treeneing ,mis arendab nii lihas- kui aeroobset vastupidavust. Tund sobib hästi nii algajale kui ka edasijõudnud harjutajale olenemata soost ja vanusest.Tundi alustatakse lihtsa soojendusega. Edasi sooritatakse järgemööda 8-12 erinevast harjutusest koosnev treeningring, mis hõlmab kõiki suuremaid lihasgruppe. Ühe harjutuse sooritusaeg varieerub 30-90 sekundi vahel ning harjutuste vahelisi pause hoitakse minimaalsetena. Treeningul läbitakse ringe kokku 2-3 korda. Treeningtund lõpeb venitusharjutustega. Treeningul leiab igaüks ise oma võimetele kohased raskused. Treeningvahenditena kasutatakse tavapäraseid kange, hantleid, step-pinke, palle jpm, millega muudetakse treening mitmekülgsemaks.

 

Express Fit

Intensiivne jõutreening koos erinevate seadmete kasutamisega. Aeroobses osas on lühike ja lihtne liikumiskombinatsioon, mis on suunatud edaspidise jõulise töö ettevalmistamisele. Põhiosa on suunatud kõikide lihasgruppide läbitöötamisele. Treening lõppeb venitusega. Sobib igasugusele ettevalmistusastmele. Kestvus 50 min.

 

Shape-In

Treeningu eesmärk on anda koormust kõikidele lihasgruppidele ja sobib inimestele, kes tahab kaalust allavõtta. Shape-in sobib erineva vanuse-, ettevalmistuse- ja tasemega inimestele. 5-7 min soojendusosaga treening, mille 40-minutilises põhiosas keskendutakse jala- ja tuharalihaste ning kõhu-taljelihaste treenimisele. Tund lõpeb kergete venitusharjutustega. Treening kestab 55 min .

 

Shock

Shokiga tegeledes saavutad lühikese ajaga parima tulemuse. Selleks tuleb sul loovutada vaid pool tundi oma päevast ning juba näed kehakaalus vapustavaid tulemusi.Shock paneb suure intensiivsusega tööle kõik sinu lihased. see on kiire ja aktiivne treening – mitte midagi üleliigset, ainult suurepärane tulemus.Treening kestab ilma pausideta vaid 25 minutit.

 

Rahulikud tunnid

mis hõlmavad endas meie vaimu, hinge ja keha ühtset treenimist.

 

UUS! Loomuliku liikumise süsteem

on suunatud oma vaimse ja füüsilise seisundi taastamisele, samuti sisemise konflikti lahendamisele loomuliku tervikliku liikumise abil. Neile, kes tahavad unustada seljavalu, õppida OMA maailma ning maailma enda ümber juhtima, tunda, kuivõrd “Kalevipoja jõud” on igaühes meist, loov jõud, mis toob endaga kaasa vabadust ja headust.
Harjutused, mida tehakse, on lihtsad – sellised, mida meie kõik oleme teinud lasteaedades, koolides, ülikoolides, kuid loomuliku liikumise süsteemis on olemas olulised erinevused, mis eristavad seda teistest süsteemidest:
1 Kõikide ülesannete tegemise kvaliteeti saab testida treeningu käigus spetsiaalselt selle jaoks väljaarendatud testide abil. Luu- ja lihaskonna süsteemi loomuliku asetamise puhul kogu organismi töö efektiivsus suureneb mitmekordselt.
2 Koormused harjutuste tegemise ajal töötatakse läbi treeningul oleva inimese isiklikele tunnetele baseerudes.
3 Eriline lihaste seisund harjutuste tegemise ajal. Venitatud lihaste põhimõte, mis annab lihastele võimalust töötada väga pikka aega, sest venitatud lihastes vereringe suureneb 2 korda võrreldes vereringega lõdvestatud lihastes. Aga pingelistes lihastes vereringe väheneb 2 korda võrreldes vereringega lõdvestatud lihastes. Venitatud lihaste puhul nende varustamine toitainetega ja hapnikuga suureneb märgatavalt. Selle tulemusena toimub kogu organismi paranemine. Peale selle, venitatud lihaste puhul osaleb kogu lihaskoe maht ja see annab positiivset mõju peaaju tööle läbi ajurakkude reaktsiooni mikrolihaste tööle. Taastub mälu ja suureneb saabuva informatsiooni ümbertöötlemise kiirus.
.4 Kogu organismi noorendamine kõigi sisesekretsioonisüsteemi näärmete töö taastumise tõttu. Oma tööd taastavad näärmed, mis töötasid ainult lapsepõlves. Aju kiiresti taastab harknäärme tööd ja organism hakkab noorenema.
5 Väga selge kontseptuaalne baas, meie selgitame inimesele, kuidas peab harjutust tegema kohe harjutuse tegemise ajal ning tema saab aru, mida tema teeb, kuidas tema seda teeb ja mille jaoks tema seda teeb. Kõik toimub siin ja praegu ning alates esimesest trennist inimene teeb harjutusi õigesti ja ise üllatub oma tulemuste üle.

 

Pilates

on kaasaegne keha vormi säilitamise süsteem, mis on saanud nime oma looja Joseph H. Pilatese järgi. Harjutused on välja töötatud idamaade õpetuse baasil. Pilates on keha, vaimu ja meelelaadi täielik kooskõla. Pilatese süsteemi põhieesmärgiks on kerelihaste tugevdamine läbi lülisamba stabiliseerimise ning selle abil füüsilise ja vaimse tasakaalu saavutamine. Pilatese süsteem haarab tervet keha ja vaimu, liigub lihtsamatelt harjutustelt keerukamatele, asetades rõhu treeningprotsessile ning harjutuse kogemusele. Pilates keskendub liigutuste täpsusele, sujuvusele ja kontrollile, lülisambale ja sisemistele lihastele. Suurt tähelepanu pööratakse lühikeste lihaste pikendamisele ja nõrkade lihaste tugevdamisele. Oluline on õige hingamine. Rahulik ja mõõdukas treening annab regulaarsel harjutamisel hea rühi ja painduvuse.
Pilates Ball

pilatese treening, kus harjutuste sooritamiseks kasutatakse fitballe.

 

Yogalates

õpetab valitsema keha,emotsioone ja hingamist ning tugevdab läbi selle tervist.Selle eesmärk on intrigeerida Hatha jooga ja Pilatese metoodikat – fitness,tugevus ja paindlikus.yogalatese harjutusi sooritatakse kas dünaamiliselt või staatiliselt lihtsamast keerulisemale.Asendid jagunevad selgroolülisid korrastavateks,tasakaalu ja keskendumisvõimet arendavateks ning lõdvestavateks.Jooga õpetab õigesti hingama ja lõdvestuma,valmistab ette meditatsiooniks,mis tagab meelerahu.

 

Callanetica

Unikaalne võimlemine lihastoonuse tõstmiseks, figuuri korrigeerimiseks ja ümbermõõdu vahendamiseks. Kasutatakse staatilisi liikumisi, lihaste venitusharjutusi. Treeningu kestus 60 min.